„100 малки победи“: Изчистена преса с Маги Христова

15:00, 02 яну 21 / Спорт 25 1370 Цветилена Симеонова

“Колкото и правилно да се храните, ако не тренирате ще постигнете само частични резултати!” - Маги Христова

Днес ще тонизираме коремната мускулатура с дългогодишната лекоатлетка и треньор в “Приорити Спорт” Маги Христова. Ще си отговорим на въпроса - Как да постигна изчистена преса без скучните и досадни коремни преси? С приложеното видео на Маги ще постигнете вашата поредна малка победа само за няколко минути.

Ето и днешните 3 основни идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене и три полезни начина да намалим захарта, с която неусетно прекаляваме, особено по празници. Рафинираната бяла захар предизвиква много силен пик на инсулина, което в дългосрочна перспектива води до много сериозни проблеми. Има редица възможности да задоволявате нуждата от сладка храна с далеч по-малко вредни странични ефекти:

Плодове - освен фруктоза, плодовете съдържат и изключително полезни микронутриенти и фибри, които ви осигуряват бърза енергия с относителни ниски пикове и спадове на инсулина. Важно е обаче да не прекалявате с количествата и по възможност да ядете плодове преди обяд (най-добре е сутрин, на празен стомах).

Мед, кленов сироп, стевия. Това са естествени заместители на бялата захар, но е важно да не се прекалява с количествата.

Протеинови барове с ниско съдържание на захар. Наблюдава се все по-голямо разнообразие на протеинови барове със съдържание на захар около 3%, което е много добър баланс между нуждата от бърза и продължителна енергия. Важно е внимателно да четете етикетите и хранителните съставки, имайте предвид, че е пълно с “умни” маркетингови трикове с частично вярна информация и съзнателно объркващи мерни единици, така че бъдете нащрек.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30-секундно упражнение #bottleboxing

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Сто повторения за оптимална кондиция с Роберта Стойнева

„100 малки победи“: Йога, релакс и антистрес със Зарина Микова

„100 малки победи“: Комплексни упражнения за корем с Маги Христова

„100 малки победи“: Кратка интензивна тренировка с Роберта Стойнева

„100 малки победи“: Комплексни упражнения със Светлин Спасов

„100 малки победи“: Да тренираме на Коледа с Маги Христова

„100 малки победи“: Прости правила за добро храносмилане с Милен и Ади Цанови

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!