„100 малки победи“: Комплексни упражнения за корем с Маги Христова

11:56, 22 дек 20 / Спорт 25 2626 Шрифт:
Цветилена Симеонова

„Най-добрата тренировка за изчистени плочки е: всеки ден по 3 серии на „Спрете да ядете боклуци” - неизвестен автор

Днес ще тонизираме коремната мускулатура и ще се погрижим за изчистената ни преса. С дългогодишната национална състезателка и треньорка по лека атлетика в Приорити Спорт - Маги Христова, ще изпълним 100 повторения на няколко комплексни упражнения и ще се поздравим с поредната ни малка победа само за няколко минути.

Ето и днешните три основни идеи за оптимално хранене:

Полезни мазнини - за продължителна и оптимална енергия имате нужда от храни като авокадо, маслини, зехтин, кокосова и фъстъчено масло, ядки, краве масло, различни тахани, млечни продукти, яйца от свободно отглеждани кокошки, сьомга и др. Тези храни предизвикват нисък пик на инсулина, осигуряват продължителна енергия и не водят до рязък енергиен спад в процеса на разграждане.

Не прекалявайте с протеините - стремете се да не приемате повече от 200-300 грама протеини дневно (в зависимост от теглото и физическото ви натоварване). В противен случай ще претоварите храносмилателната си система и ще предизвикате формирането на необработени протеини, които много трудно се изхвърлят от тялото

Яжте много салати - стремете се основната част от менюто ви да е съставена от различни салати. Пробвайте как ще се чувствате, когато ядете по 2-3 обилни салати дневно с пресни, сезонни зеленчуци, по възможност с чист био произход. По всяка вероятност ще усетите уникалната комбинация от лекота и същевременно достатъчно сила.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30-секундно упражнение #bottleboxing

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Упражнения за корем с Маги Христова

„100 малки победи“: Табата със Светлин Спасов

„100 малки победи“: Йога и възстановяване със Зарина Микова

„100 малки победи“: Сто повторения за оптимална кондиция с Роберта Стойнева

„100 малки победи“: Упражнения за мускулите на ръцете с Маги Христова

„100 малки победи“: Йога, релакс и антистрес със Зарина Микова

„100 малки победи“: Милен и Ади Цанови за разделното хранене

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.