„100 малки победи“: Йога, медитация, антистрес със Зарина Микова

10:44, 08 ное 20 / Спорт 25 1397 Topnovini
Снимка: Личен архив

„Всеки може да диша, следователно всеки може да практикува йога.” - неизвестен автор.

Днес ще успокоим ума, ще тонизираме мускулатурата и ще внесем спокойствие и хармония в живота ни. С приложеното видео на Зарина Микова - AsanaDream.com ще се поздравим с поредната ни малка победа само за няколко минути.

Ето и днешните 3 основни идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене.

Пречиствайте тялото си - намалете броя хранения на ден и така ще подпомогнете чувствително естествените процеси на пречистване на тялото, които не са възможни, когато постоянно приемаме храна.

Пийте много чай - разнообразието е огромно, като най-силен ефект има зеленият чай, ментата, лимонът и джинджифилът. Важно е да не прекалявате с меда или други подсладители, за да не предизвикате силен пик на инсулина.

Яжте много супи - течните храни се усвояват много бързо и цялостно от организма, правете си пресни, сезонни супи и ще се радвате на оптимална кондиция.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30-секундно упражнение #bottleboxing

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Табата със Светлин Спасов

„100 малки победи“: Тренировка за цялостна кондиция с Кирил Райков

„100 малки победи“: Антистрес и релакс със Зарина Микова

„100 малки победи“: За значението на спорта в живота с Милен и Ади Цанови

„100 малки победи“: Тренировка за цялостна кондиция със Светлин Спасов

„100 малки победи“: Да влезем в добра форма с Роберта Стойнева

„100 малки победи“: Тренировка за глутеус и вътрешни бедра с Маги Христова

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!