„100 малки победи“: Антистрес тренировка

07:00, 14 юни 20 / Спорт 25 1827 Шрифт:
Цветилена Симеонова
“Стресът е неизбежна част от реалния живот. В осъзнаването на необходимостта от целенасочени и постоянни действия за успокояване и изчистване на тялото ума и духа се намират основните разлики между победителите и обикновенните участници” - #100malkipobedi
 

Днес е време за активна почивка. Ще се концентрираме върху често подценяваните и пренебрегвани аспекти на оптималната кондиция - антистрес и възстановяване. Ще се насладите на приятна 10-минутна релаксираща и тонизираща сесия с Boho Beautiful. 

Разтягането на мускулите, успокояването на дишането и изчистването на съзнанието водят до неподозирано силен прилив на свежа енергия. За оптимална кондиция е необходимо, както тонизиране на мускулатурата, така и активно възстановяване. 

Ето и днешните три основни идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене:

Яжте сезонни плодове и зеленчуци. Освен че са много вкусни, пресните и чисти сезонни плодове и зеленчуци съдържат всички необходими микронутриенти за оптималната ви кондиция в различните фази от годината. 

Пробвайте как ви се отразява високо мазнинно и ниско въглехидратно хранене. Популярните в последните години варианти на т.нар. “Кето” хранителни планове имат различен ефект за различните хора. Проверете дали подобни хранителни комбинации ви дават или вземат енергия и така ще сте много по-близо до оптималната ви кондиция.

Важно е от време на време да си позволявате “храна за душата”. Дори и да приемете вредни съставки и или комбинации няма нищо страшно, стига да не се превръща в навик. Важно е след подобна фиеста да тренирате и да осигурите достатъчно време на тялото за изчистване от всичко излишно.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30-секундно упражнение #bottleboxing.

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Да „презаредим батериите“ с релаксираща тренировка

„100 малки победи“: Кратка тренировка за цяло тяло

„100 малки победи“: Тренировка за мускулите на ръцете

„100 малки победи“: Кратка CrossFit тренировка за тонизиране

„100 малки победи“: Упражнение за мускулите на корема и гърба

„100 малки победи“: Тренировка HIIT за цялостна кондиция

„100 малки победи“: Упражнения за крака

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама