„100 малки победи“: Тренировка за мускулите на ръцете

07:00, 09 юни 20 / Спорт 25 2174 Шрифт:
Цветилена Симеонова

„Това, което ви се струва невъзможно днес, съвсем скоро ще е вашата загрявка” - неизвестен автор

Днес е време да се концентрираме върху мускулите на ръцете. Ще направим кратка 10-минутна тренировка, която включва 5 различни упражнения. Ще изпълняваме всяко от тях в продължение на 45 секунди и ще си даваме по 15 секунди почивка. Ще направим общо два рунда. Следвайте видеото на Live Learn TV и само за 10 минути ще се радвате на приятно тонизирани мускули на ръцете.

Ето и днешните три основни идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене:

Стремете се да си осигурявате по 12 часа всеки ден без прием на храна. По този начин стимулирате синтеза на хормон на растежа и подпомагате изчистването на организма от различни токсини.

Не изпадайте в крайности. За оптимална енергия и кондиция приемайте балансирани количества полезни мазнини, протеини и въглехидрати.

Яжте бавно и се наслаждавайте на храната. Храненето не е просто отбиване на номера, нито е състезание. Възприемайте храната като информация и източник на енергия.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30-секундно упражнение #bottleboxing.

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Тренировка за ръце за начинаещи

„100 малки победи“: CrossFit тренировка за тонизиране на цялото тяло

„100 малки победи“: Тренировка за корем в 10 минути

„100 малки победи“: Кратка тренировка за цялостна кондиция

„100 малки победи“: Да стегнем краката

„100 малки победи“: Да „презаредим батериите“ с релаксираща тренировка

„100 малки победи“: Кратка тренировка за цяло тяло

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама