„100 малки победи“: Кардио тренировки за мускулите на корема и гърба

07:00, 14 май 20 / Спорт 25 2584 Цветилена Симеонова

„Ако сте се изморили да започвате отначало отново и отново, просто спрете да се отказвате” - неизвестен автор

Тонизирането на коремните и гръбни мускули рядко включва кардио тренировки. При чисто и последователно изпълнение на упражненията ще тонизирате мускулите на корема и гърба много по-бързо, отколкото очаквате. Освен че ще изглеждате много добре, ще имате заслужено самочувствие и увереност и ще сте защитени от неприятни ставни проблеми в основата на гръбначния стълб. Не забравяйте, че силните коремни и гръбни мускули са в основата на почти всички естествени движения на тялото.

Предстои ви кратка, но много ефективна тренировъчна сесия с умерена интензивност с Морган Роус Мъроуни. Само за 6 минути ще направите много важна крачка към оптималната си кондиция днес.

Ето и днешните три идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене:

Яжте яйца от свободно отглеждани кокошки. Освен чисто хуманния аспект, начинът на отглеждане на кокошките има директна връзка с хранителните качества на „природния мултивитамин” както са известни яйцата. Разглеждайте внимателно етикетите, когато пазарувате и не забравяйте - ние сме това, което ядем!

Не се подлагайте на диети! Доказателствата, че диетите не работят в дългосрочен план се трупат с невероятна скорост. Важно е да „слушаме” телата си и да следваме природата, а както знаем, в природата няма вафли, захарни напитки, чипсове, алкохол и тн. Яжте чисти, естествени храни и ще се радвате на оптимален жизнен тонус и енергия

Избягвайте междинните хранения. В природата няма животни, които в естествената си среда ядат по график на всеки час или два. Всеки път когато приемем храна (дори и минимално количество) , предизвикваме пик на инсулина, което ако случва по 5, 6 или 7 пъти дневно, може да започне сериозно да ни вреди.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30 секундно упражнение #bottleboxing. Слушайте и подкаста на "100 малки победи".

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Да изгорим калориите за 12 минути

„100 малки победи“: Полезна тренировка за мускулите на краката

„100 малки победи“: Как бързо да изгорим голямо количество излишни мазнини

„100 малки победи“: Разтягане на мускулите

„100 малки победи“: Да тонизираме цялото тяло с висока кардио активност

„100 малки победи“: Приятна тренировка за ръце за по-малко от 10 минути

„100 малки победи“: Кратка CrossFit тренировка за цялото тяло

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!