„100 малки победи“: Полезна тренировка за мускулите на краката

07:00, 08 май 20 / Спорт 25 2197 Цветилена Симеонова
Снимка: CanStockPhoto

„Днес ще направя това, което другите няма да искат да направят, за да мога утре да правя това, което другите няма да могат” - Джери Райс

Днес ни предстои много полезна и тонизираща тренировка за мускулите на краката. За да сте максимално защитени от неприятни контузии със сухожилията на колената, е необходимо да поддържате бедрените мускули в оптимална кондиция.

Мазни и слаби или силни и чисти - кое избирате?

Днешната тренировка с Ашли Фрийман е фокусирана около максимално разнообразие на движенията и ритмично и постоянно мускулно натоварване при умерена интензивност. При постоянни, ежедневни тонизиращи тренировки тялото ви изгаря  калории дори и през нощта, когато се изграждат новите мускулни влакна.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30 секундно упражнение #bottleboxing.

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Приятна 5-минутна тренировка без почивка

„100 малки победи“: Тонизиране на мускулите в горната част на тялото

„100 малки победи“: Техника за правилно дишане

„100 малки победи“: Да стегнем мускулите на ръцете

„100 малки победи“: Тонизираща тренировка с умерена интензивност

„100 малки победи“: Да тонизираме коремната мускулатура за седем минути

„100 малки победи“: Да изгорим калориите за 12 минути

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!