„100 малки победи“: Да стегнем мускулите на ръцете

07:00, 04 май 20 / Спорт 25 2996 Цветилена Симеонова
Снимка: CanStockPhoto

Всеки от нас е много по-силен, отколкото си представя. Когато се чувстваме на ръба на силите си, всъщност сме изчерпали само 60% възможностите си! В ежедневието ни не е необходимо да достигаме до пълния предел на възможностите си, а просто всеки ден да се доближаваме стъпка по стъпка към оптималната ни кондиция.

Днес ни предстои тренировка предимно за мускулите на ръцете, но всъщност ще тонизираме цялото тяло. Загрейте се с движения на ръцете в продължение на 4-5 минути и след това просто следвайте ритъма в упражненията, показани от Фрейзър Уилсън. Ако почувствате силна мускулна умора, намалете повторенията и си дайте кратка почивка между сериите.

Стремете се да дишате предимно през носа и си осигурете достатъчно вода. Тонизиращите тренировки изискват време за адекватно възстановяване и са в основата на здравия и дълбок сън. За да не затруднявате тялото си, заместете захарта със стевия и/или плодове и се стремете последното ви хранене за деня да не е по-късно от 19-19.30 ч.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30 секундно упражнение #bottleboxing.

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Упражнения за разтягане и възстановяване на мускулите

„100 малки победи“: Кратки упражнения за тонизиране

„100 малки победи“: Интензивна тренировка за бърз максимален ефект

„100 малки победи“: Тонизиране на мускулите на корема и гърба

„100 малки победи“: Приятна 5-минутна тренировка без почивка

„100 малки победи“: Тонизиране на мускулите в горната част на тялото

„100 малки победи“: Техника за правилно дишане

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!