„100 малки победи“: Изчистена преса с Маги Христова

15:00, 26 ное 20 / Спорт 25 1529 Цветилена Симеонова

„Вие заслужавате вашето тяло!” - неизвестен автор.

Днес ще тонизираме коремните мускули без да правим досадни коремни преси. С дългогодишната състезателка и треньорка по лека атлетика в клуб Приорити Спорт Маги Христова ще се поздравим с поредната ни малка победа само за няколко минути.

 

Ето и днешните 3 основни идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене и полезни навици, с които да стимулираме синтеза на хормона на растежа.

Тренировка - всеки път, когато тонизирате мускулите си (дори и умерено) предизвиквате отделянето на хормона на растежа.

Без междинни хранения - всеки път, когато се храните предизвиквате пик на инсулина, който на практика неутрализира хормона на растежа.

Възстановяващ сън - по време на фазата наречена дълбок сън тялото ви отделя хормон на растежа. Много често обаче не достигаме до тази фаза, предимно поради стрес, така че не подценявайте съня и възстановяването, те са поне толкова важни, колкото храненето и тренировките!

Вашата малка победа днес ви очаква, успех!

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30-секундно упражнение #bottleboxing

Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Антистрес, релакс и възстановяване със Зарина Микова

„100 малки победи“: Тонизиране на цяло тяло с Роберта Стойнева

„100 малки победи“: Кратка тренировка по метода Табата със Светлин Спасов

„100 малки победи“: Упражнения за корем и гръб с Маги Христова

„100 малки победи“: За предимствата на органичната храна с Милен и Ади Цанови

„100 малки победи“: Кратка интензивна тренировка с Кирил Райков

„100 малки победи“: Табата със Светлин Спасов

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!