„100 малки победи“: Релаксиране с йога

12:00, 02 авг 20 / Спорт 25 1980 Цветилена Симеонова

За мен тренировките не са само физическо натоварване, а цялостно зареждане” - Мишел Обама.

Едни от най често пренебрегваните аспекти на оптималната кондиция са антистресът и активното възстановяване. Днес ще се фокусираме върху разтягането на основните мускулни групи и цялостния релакс на тялото и ума. С приложеното видео на SarahBethYoga ще изпълните 15 минутна тонизираща сесия, която ще ви зареди и “рестартира” основно.

Ето и днешните 3 основни идеи за оптимална кондиция чрез оптимално хранене. Приготвили сме ви няколко полезни примера за ежедневен избор на храни, които ви осигуряват продължителна енергия и не ви натоварват излишно;

Протеини - яйца, чисто месо, млечни продукти. Не прекалявайте с количеството, необходими са ви около 200-300 гр. на ден, в зависимост от натоварването и теглото ви.

Полезни мазнини - ядки, авокадо, масло, маслини, зехтин, сьомга, сардини, кокосово и фъстъчено масло и др.

Въглехидрати - стремете се да си ги набавяте предимно от плодове и минимизирайте рафинираната бяла захар.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30 секундно упражнение #bottleboxing

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Кратка тренировка за мускулите в горната част на тялото

„100 малки победи“: Упражнения за релакс

„100 малки победи“: Да тонизираме цялото тяло за 12 минути

„100 малки победи“: Да оформим горната част на тялото за 10 минути

„100 малки победи“: Интервална тренировка за кондиция

„100 малки победи“: Кратка тренировка за оптимална кондиция

„100 малки победи“: Тренировка за крака

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!