„100 малки победи“: Йога и антистрес със Зарина Микова

13:30, 27 дек 20 / Спорт 25 1355 Цветилена Симеонова
Снимка: Личен архив

„Ние сме толкова млади, колкото гъвкъв е гръбнакът ни” - Боб Харпър

Днес ще се фокусираме върху цялостната релаксация и възстановяване. С приложеното видео на Зарина Микова - AsanaDream.com ще отпуснем мускулатурата, ще раздвижим ставите и ще внесем хармония в ума и духа.

Ето и днешните 3 основни идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене.

Зелен чай - стремете се поне веднъж на ден да пиете зелен чай, по възможност без захар или мед.

Зелев сок - това е една от най-добрите възможности за пречистване на организма, но не бива да се стига до крайности, които могат да бъдат опасни. Помнете, че нищо прекалено не е полезно, така че бъдете умерени.

Вода - стремете се да пиете регулярно вода, дори и да не изпитвате остра жажда. По този начин ще се радвате на оптимална кондиция и представяне.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30-секундно упражнение #bottleboxing

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Сто повторения за оптимална кондиция с Роберта Стойнева

„100 малки победи“: Йога, релакс и антистрес със Зарина Микова

„100 малки победи“: Милен и Ади Цанови за разделното хранене

„100 малки победи“: Комплексни упражнения за корем с Маги Христова

„100 малки победи“: Кратка интензивна тренировка с Роберта Стойнева

„100 малки победи“: Комплексни упражнения със Светлин Спасов

„100 малки победи“: Да тренираме на Коледа с Маги Христова

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!