„100 малки победи“: Антистрес, медитация и йога със Зарина Микова

09:55, 13 сеп 20 / Спорт 25 2258 Topnovini

“Най-доброто оръжие срещу стреса е способността ни да избираме една мисъл пред друга” - Уилям Джеймс.

Днес ще се постараем да успокоим тялото и ума с кратка релаксираща медитация и дихателни упражнения. Заедно със Зарина Микова ще се насладим на 15 минутна цялостна релаксация и ще се поздравим с поредната ни малка победа само за 15 минути.

Ето и днешните 3 основни идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене и полезни навици:

Тонизирайте тялото си сутрин - опитвайте се всеки ден, преди да закусите да тонизирате мускулите си с кратка и умерена тренировка около 15-20 мин. По този начин ще изразходвате складираните захарни резерви в мускулите и черния дроб и ще започнете изгарянето на излишните мазнини.

Вземайте студен душ - ако искате да се радвате на силен прилив на свежа, естествена енергия, просто завършвайте сутрешния си душ с 1-2 минути хладка/студена вода и ще активирате всички основни жизнени процеси в тялото си.

Пречиствайте тялото си ежедневно - стремете се всеки ден да си осигурявате поне 12 часа без прием на храна и така силно ще подпомогнете естествените процеси на пречистване на тялото, ще се радвате на завидна лекота, сила и остър ум.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30-секундно упражнение #bottleboxing

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Няколко кратки, но ефективни упражнения за крака

„100 малки победи“: Йога вкъщи

„100 малки победи“: Тренировка за горната част на тялото

„100 малки победи“: Кратка интервална тренировка

„100 малки победи“: Тренировка за стегнат корем и гръб

„100 малки победи“: Кирил Райков и 2 sport4life "Спортен планк"

„100 малки победи“: Силова тренировка

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!