„100 малки победи“: Тренировка за мускулите на краката

15:10, 21 авг 20 / Спорт 25 1577 Шрифт:
Цветилена Симеонова

“Никой не вижда колко усилено тренирате и това не е проблем, защото тренирате за себе си.” - неизвестен автор

Днес ще се фокусираме върху мускулите на краката. С приложеното видео на Конър Слоун ще изпълним 10 различни упражнения и ще редуваме 35 секунди работа с 25 секунди почивка.

Ето и днешните 3 основни идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене и три причини всеки ден да консумирате ябълков оцет:

Активира ключови ензими и оптимизира усвояването на хранителните вещества;
Ускорява разграждането на протеини и ефективното им трансформиране в аминокиселини;
Силно стимулира имунната система на организма и ви предпазва от постоянните атаки на вирусите около нас.


Важно e да търсите нерафиниран ябълков оцет с гарантиран, чист произход, бутилиран в стъкло, за да се предпазите от вредни и дори токсични химикали.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30-секундно упражнение #bottleboxing

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Интервална тренировка в няколко минути

„100 малки победи“: Стягане на мускулите на краката

„100 малки победи“: Йога за възстановяване на тялото

„100 малки победи“: Да стегнем корема с Табата

„100 малки победи“: 100 лицеви опори за 7 минути

„100 малки победи“: Упражнения за корем и гръб

„100 малки победи“: Кратка интервална тренировка

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама