„100 малки победи“: Стягане на мускулите на краката

12:40, 15 авг 20 / Спорт 25 1380 Цветилена Симеонова

“Няма преки пътища. Резултати се постигат само с ежедневни тренировки” - Арнолд Шварценеггер

Днес ще тонизираме мускулите на краката. С приложеното видео на Крис Херия ще изпълним 15 разнообразни упражнения за крака, които можете да правите навсякъде и по всяко време.

Ето и днешните 3 основни идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене и полезни навици в ежедневието.

Пийто често вода - човешкият организъм е изграден от 70+% вода и именно водата е върховната енергийна напитка. Всеки път, когато пиете вода ускорявате метаболизма си и почти веднага се радвате на прилив на свежа енергия

Яжте полезни мазнини - не се страхувайте от храни като: авокадо, фъстъчено и кокосово масло, краве масло, зехтин, маслини, млечни продукти, чисто месо, яйца и др. Полезните мазнини ви осигуряват балансирана енергия за дълго време без неприятни пикове и спадове в цялостния ви тонус.

Намерете заместители на захарта - неусетно приемама в пъти повече захар, отколоко ни е необходимо, което в дългосрочен план ни нанася сериозни вреди. Избягвайте крайностите и просто намерете заместители на захарта, като: плодове, мед, кленов сироп, стевия и др.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30 секундно упражнение #bottleboxing

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Няколко кратки упражнения за красиви крака

„100 малки победи“: Йога за здраво тяло

„100 малки победи“: Тонизиране на тялото с кардио тренировка

„100 малки победи“: Няколко вариации на лицеви опори

„100 малки победи“: 10-минутна интервална тренировка за висок тонус

„100 малки победи“: 5-минутна тренировка за гръб и корем

„100 малки победи“: Интервална тренировка в няколко минути

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!