„100 малки победи“: Кратка интензивна интервална тренировка

10:35, 23 юли 20 / Спорт 25 1006 Цветилена Симеонова

„Победителите тренират, губещите се оплакват” - неизвестен автор

Днес ще тонизираме цялото тяло с кратка интензивна интервална тренировка. Ще изпълним 10 различни упражнения с кратки почивки. С приложеното виедо на Coach Kozak ще следите и приблизителния брой калории, които изгаряте.

Ето и днешните три полезни съвета за оптимално хранене чрез топ три суперхрани:

Кейл - проучете различните варианти за доставка на този суперзеленчук и ще имате надежден източник на витамини C, K, и A, ще облекчите чувствително черния си дроб и ще намалите дръстично хормонът на стреса - естроген.

Брюкселско зеле - съдържа много ценни съставки за мозъка, сърцето и кръвоносната система и за разлика от обикновено зеле не се наблюдават никакви негативни ефекти върху щитовидната жлеза

Цвекло - има силно благоприятен ефект върху кръвното налягане и цялата кръвоносна система, също така оптимизира баланса между тестостерона и естрогена.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30 секундно упражнение #bottleboxing

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Да изгорим калориите за няколко минути

„100 малки победи“: Упражнения за стегнато тяло

„100 малки победи“: Страхотна тренировка за крака в домашни условия

„100 малки победи“: Упражнения за релаксиране и възстановяване

„100 малки победи“: Да изгорим мазнините с Табата

„100 малки победи“: Стягане на горната част на тялото

„100 малки победи“: Два супер рунда по метода Табата за корем и гръб

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!