„100 малки победи“: Стягане на горната част на тялото

10:27, 21 юли 20 / Спорт 25 1281 Цветилена Симеонова

“Намерете начин, не извинение!” - неизвестен автор

Днес ще тонизираме мускулите в горната част на тялото. Ще изпълним общо 10 различни упражнения и ще редуваме 30 секунди работа с 30 секунди почивка.
Следвайте приложеното видео на Конър Слоун и само след 10 минути ще се поздравите с вашата поредна малка победа.


Ето и днешните 3 основни идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене:

Авокадо - оптималната кондиция е директно свързана с основният енергиен източник на тялото. За повечето хора това са бързите въглехидрати, които предизвикват много силен пик на инсулина и в дългосрочна перспектива нанасят непоправими щети на организма. Висшият пилотаж е свързан с използването на полезните мазнини за основен източник на енергия. Една от най-лесно достъпните суперхрани е авокадото. Свикнете всеки ден да изяждате поне по едно авокадо (по възможност с гарантиран произход) и ще се радвате на оптимален тонус и кондиция.

Заместители на захарта - рафинираната бяла захар ни отдава бързо енергия и броени минути след това тонусът ни спада. Дългосрочните последици от постоянните пикове и спадове в нивата на кръвната захар и инсулина са свързани със сериозни дефицити, които ежедневно ни отнемат много повече енергия, отколкото се съдържа в захарта, която приемаме.

Точно за това е необходимо да се намерят заместители на рафинираната бяла захар, като:

Кленов сироп
Стевия
Мед
Различни плодове

Правете си смутита - когато раздробите в блендер определено количество плодове, зеленчуци и други чисти, сезонни продукти, осигурявате на тялото си много бърз достъп до хранителните вещества без да е необходимо да се изразходва колямото количество енергия за първоначалното им разграждане. Когато имате нужда от бърза енергия, направете си смути и ще почувствате силен прилив на цялостен тонус

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30 секундно упражнение #bottleboxing

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Да стегнем горната част на тялото

„100 малки победи“: Да изгорим калориите за няколко минути

„100 малки победи“: Няколко упражнения за гръб и корем

„100 малки победи“: Упражнения за стегнато тяло

„100 малки победи“: Страхотна тренировка за крака в домашни условия

„100 малки победи“: Упражнения за релаксиране и възстановяване

„100 малки победи“: Да изгорим мазнините с Табата

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!