„100 малки победи“: Да тренираме крака

07:45, 27 юни 20 / Спорт 25 775 Цветилена Симеонова

"Всеки велик шампион е бил претендент за титлата, който не се е отказал” - Силвестър Сталоун "Роки"

Днес ще се фокусираме върху мускулите на краката. Ще изпълним 7 различни упражнения по 45 секунди всяко с 15 секунди почивка преди следващото. Така само за 7 минути ще направим важна стъпка към оптималната ни кондиция с още една важна малка победа.

Ето и днешните три идеи за оптимално хранене:

Правете си смутита. Течните храни се усвояват много бързо и ефективно от тялото и осигуряват много добър енергиен ефект. Пробвайте различни комбинации между плодове, зеленчуци, можете да добавите ядки и/или семена, бадемово, кокосово или друго растително мляко. Ето един пример, сложете в блендера си:


200 мл. бадемово мляко


1 банан


По една супена лъжица кокосово и фъстъчено масло


Една супена лъжица семена от чиа


Няколко листа мента


Няколко бучки лед


2-3 моркова


Насладете се на уникалната комбинация от различни вкусове и се насладете на оптимална енергия в следващите няколко часа.

Яжте салати с оцет. Оцетът има много силно положително въздействие върху храносмилателната система и алкално киселинния баланс в организма. Стремете се всяка салата, която ядете да е обилно овкусена с оцет.

Пийте много вода. Както всички знаем телата ни са съставени от над 70% чиста вода. Човешкият организъм има много по-честа нужда от вода, отколкото храна, за това всеки път, когато почувствате енергиен спад и глад, изпийте две чаши вода и само след няколко минути ще почувствате прилив на свежа енергия.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30-секундно упражнение #bottleboxing.

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Тонизираща тренировка за крака

„100 малки победи“: Йога

„100 малки победи“: Да тонизираме тялото с Табата

„100 малки победи“: Тренировка за мускулите в горната част на тялото

„100 малки победи“: Упражнения за цяло тяло

„100 малки победи“: Тренировка за гърба и корема

„100 малки победи“: Тренировка за стегнато тяло

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!