„100 малки победи“: Упражнения за стягане на краката

09:40, 04 юли 20 / Спорт 25 1448 Цветилена Симеонова

“Днес е моето утре.” - Неизвестен автор

Днес ще се фокусираме върху мускулите на краката. Ще изпълним 20 различни упражнения последователно, всяко по 30 секунди. Ще натоварваме по различен начин мускулите в долната част на тялото и ще работим без почивка от началото до края.
По този начин само за 10 минути ще се радвате на поредната ви малка победа и напълно заслужена оптимална кондиция.

Ето и днешните 3 основни идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене:

Яжте салати с авокадо и кейл. Тези супер храни, в комбинация с други зеленчуци ще ви осигурят продължителна енергия и силен детокс ефект.

Лимони - създайте си навик да овкусявате салатите и останалите храни, които са подходящи с лимони и ще си набавяте безценни витамини и ще се радвате на силен пречистващ ефект.

Свикнете да приемате зехтин ежедневно, дори и в малки количества. Така ще си набавяте полезни мазнини и ще се наслаждавате на продължителна енергия. Важно е да си избирате студено пресован, нерафиниран зехтин, по възможност с био сертификат за чист произход на маслините.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30 секундно упражнение #bottleboxing
Вашата малка победа днес ви очаква, успех
#100malkipobedi

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30-секундно упражнение #bottleboxing.

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Да тренираме крака

„100 малки победи“: Да релаксираме

„100 малки победи“: Табата

„100 малки победи“: Тонизиране на горната част на тялото

„100 малки победи“: Тонизиране на тялото за 10 минути

„100 малки победи“: Да стегнем корема

„100 малки победи“: Бързо тонизиране на цялото тяло

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!