„100 малки победи“: Да тонизираме раменните мускули

07:00, 19 май 20 / Спорт 25 215 Цветилена Симеонова
Снимка: CanStockPhoto

„Действието е основата на всеки успех“ - Пабло Пикасо

Тонизирането на раменните мускули без тежести в домашни условия не е лесно. Селектирахме за вас интересна и много полезна серия от упражнения, които всеки може да изпълни по всяко време у дома. Следвайте инструкциите в приложеното видео на Ричард Джи и само за 5 минути ще тонизирате чувствително раменните мускули. Ако се чувствате добре след края на тренировката, спокойно можете да направите втори или трети рунд.

Ето и днешните три основни идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене:

Вечеряте на намалена светлина и по възможност на фона на релаксираща музика. На пръв поглед това може да ви се стори странно, но редица изследвания доказват, че по този начин изяждаме около 150 калории по-малко, благодарение на понижените стресови фактори. Ако ви интересува как 150 калории се отразяват на теглото ви, на годишна база, при равни други условия, разликата ще е около 5 кг. 


Снимка: CanStockPhoto

Не поставяйте храна, която не искате да ядете в полезрението си. Както знаете: „Ако не виждаме изкушенията, едва ли ще им се отдадем”. Вместо храна, оградете се с мотивиращи образи, предмети, сентенции и т.н.

Не се заблуждавайте, че каквато и да е храна е по-добре от никаква храна. Няма нищо страшно, ако не ядете 12 или дори 24 часа. Всъщност дори е много полезно, защото тялото ви успява да се изчисти от неизбежните токсини. Когато изпитате глад, просто изпийте чаша вода и продължете деня си, докато имате възможност да се нахраните с чиста, естествена и силна храна.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30-секундно упражнение #bottleboxing. Слушайте и подкаста на "100 малки победи".

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Да тонизираме цялото тяло с висока кардио активност

„100 малки победи“: Приятна тренировка за ръце за по-малко от 10 минути

„100 малки победи“: Кратка CrossFit тренировка за цялото тяло

„100 малки победи“: Кардио тренировки за мускулите на корема и гърба

„100 малки победи“: Ефективно упражнение за ускорение на метаболизма

„100 малки победи“: Йога в 10 минути

„100 малки победи“: Кратка динамична тренировка по метода Табата

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!