„100 малки победи“: Да стегнем корема с кратка тренировка с Маги Христова

07:30, 24 фев 21 / Спорт 25 1224 Шрифт:
Цветилена Симеонова

„Не всеки, с когото се борите, е ваш враг и не всеки, който ви помага, е ваш приятел” - Майк Тайсън

Днес ще направим една много полезна тренировка за изчистена коремна мускулатура без досадни и скучни коремни преси. С приложеното видео на Маги Христова ще тонизираме оптимално коремната мускулатура само за няколко минути.

Ето и днешните три идеи за оптимално хранене:

Яжте поне по 50 грама различни ядки всеки ден. Така ще получавате постоянна енергия през целия ден.

Пробвайте как тялото ви ще реагира, ако известно време не ядете тесто. Следете тонуса си след ядене и ще разберете как различните брашна се отразяват на тялото ви.

Не пийте фрешове, а яжте цели плодове. Когато изпиете само сока на плода без фибрите, приемате голямо количество фруктоза, което ще доведе до голям пик в инсулина и почти незабавен спад в цялостния ви тонус.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30-секундно упражнение #bottleboxing

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

„100 малки победи“: Комплексни упражнения в няколко минути с Роберта Стойнева

„100 малки победи“: Да избегнем токсичните неща в ежедневието с Милен и Ади Цанови

„100 малки победи“: Интензивна тренировка с гири и собствено тегло с Роберта Стойнева

„100 малки победи“: Кратка тренировка за цяло тяло със Светлин Спасов

„100 малки победи“: Упражнения за висок тонус с Маги Христова

„100 малки победи“: Милен и Ади за естественото прочистване на дебелото черво

„100 малки победи“: Йога срещу стрес със Зарина Микова

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.