„100 малки победи“: Тренировка за крака с Роберта Стойнева

15:01, 08 фев 21 / Спорт 25 1277 Шрифт:
Цветилена Симеонова

„Аз не спирам, когато се уморя. Спирам, когато постигна целта си” - неизвестен автор

Днес ще тонизираме цялото тяло със 100 повторения на различни комплексни упражнения. С приложеното видео на Роберта Стойнева ще се поздравим с поредната ни малка победа само за няколко минути.

Ето и днешните три основни идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене:

Периодично гладуване - стремете се всеки ден да си осигурявате между 12 и 16 часа без никакъв прием на храна и ще се чувствате леки, свежи и същевременно силни.

Заместители на захарта - намерете подходящ за вас заместител на рафинираната бяла захар и ще си спестите редица неприятни ефекти. Мед, кленов сироп, плодове, кафява и нерафинирана захар и др. са храни с много по-нисък гликемичен индекс и които ви осигуряват бърз прилив на енергия, без неприятния срив след това.

Умерено количество чисти протеини - стремете се всеки ден да приемате около 200-300 грама чисти протеини, с които ще поддържате оптимална кондиция без да затруднявате храносмилателната си система.

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30-секундно упражнение #bottleboxing

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

„100 малки победи“: Комплексни упражнения в няколко минути с Роберта Стойнева

„100 малки победи“: Да избегнем токсичните неща в ежедневието с Милен и Ади Цанови

„100 малки победи“: Интензивна тренировка с гири и собствено тегло с Роберта Стойнева

„100 малки победи“: Кратка тренировка за цяло тяло със Светлин Спасов

„100 малки победи“: Упражнения за висок тонус с Маги Христова

„100 малки победи“: Милен и Ади за естественото прочистване на дебелото черво

„100 малки победи“: Йога срещу стрес със Зарина Микова

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.