Управител на "М-Бус": Дублирането на трите вида транспортни схеми води до загуби за бранша
17:33, 23 фев 16
25
679
Шрифт:
"Когато по едно и също трасе има спирки на превозвачи от републиканската, областната или общинската транспортни схеми се получава пренасищане с курсове. А това води до високи разходи за сметка на по-малко приходи, защото голяма част от седалките остават празни. На практика и трите страни генерират загуби", обяснява управителят на "М-Бус" Румен Христов. Фирмата е единственият частен превозвач в област Бургас, който участва в НСАПБ.
Христов и останалите му колеги настояват да бъде конкретизирано в коя отсечка - коя от трите линии има приоритет. Предимството трябва да зависи от това дали линията попада в рамките на общината, областта или е част от републиканската транспортна схема, както и от времевия интервал, на който се обслужват курсовете.
"Според нас основната роля на линиите от РТС трябва да е връзката между областните центрове, като броят на междинните спирки е по-малък", споделя Румен Христов.
Той се надява превозвачите да намерят синхрон помежду си, което ще се отрази положително на целия бранш.
Още от „“

Продължава издирването на изчезналите рибари
10:56, 30 ное 22 /
България отказа екстрадиция на руснак заради опасения от изтезания
10:06, 10 сеп 22 /
Морето изхвърли тялото на бесарабски българин край Созопол, друг се издирва
11:18, 03 сеп 22 /
Оставиха в ареста и тримата сирийци, задържани за катастрофата в Бургас
16:33, 28 авг 22 /Последни новини

Относно: Абдел Фатах Сиси
07:20, 02 май 25 / Idealisti
Зелените сами си спряха проекта за зелена енергия от ветропарк Осогово, с несъстоятелни мотиви
09:30, 01 май 25 / Регионални новини
Атлас – Карибски басейн
07:55, 01 май 25 / Idealisti
Добави коментар