Докато затварянето на киносалоните по време на пандемията намали продажбите на пуканки, търсенето на пакетите за микровълнова фурна на популярната закуска достигна невиждани рекорди, според най-големия производител в Европа.
Natais е малка семейна компания, сгушена сред хълмовете на Югозападна Франция, като в далечината се виждат заснежените Пиренеи. Създадена от сегашния си изпълнителен директор Майкъл Еман през 1994 г., фирмата за производство на пуканки има 140 служители и реализира годишни продажби от 65 млн. евро. В момента тя държи близо 40% от европейския пазар.
Доставя на повече от 80% от френските кина, но продажбите в чужбина представляват над 90% от годишния оборот, а Natais изнася в повече от 50 държави, включително във Великобритания, Румъния, Германия и Испания.
Във високите силози на фабриката, които се виждат от километри, напълно автоматизирани производствени линии пълнят до 300 пакета пуканки за микровълнова фурна в минута, докато други пълнят чували - с размери от 25 кг до 930 кг - с пуканки, предназначени за кината.
„Здравната криза имаше отрицателни последици за нашата мрежа от доставчици за кината, но също така и положителен ефект, тъй като продажбите на пуканки за микровълнова фурна рязко скочиха“, заяви Еман пред АФП.
Според директора по продажбите Хелене Рико през миналата година продажбите на пуканки за микровълнова фурна наистина са се увеличили.
„Пазарът вече се разширяваше в Европа, но с кризата в здравеопазването пуканките за микровълнова фурна станаха хит“, казва тя пред АФП.
„По време на локдауните хората откриха домашно приготвените пуканки като вид утешителна храна в тези мрачни времена“.
„През 2020 г. Natais продаде над 200 млн. пакета пуканки в Европа, а през 2021 г. - 207 млн. пакета“, каза Рико.
***
Важното за теб е на Topnovini.bg! Последвай ни във Facebook, Instagram и Twitter, ела и в групата ни във Viber! Значимите теми и различните гледни точки са още по-близо до теб! Всички са в социалните мрежи – ние също, чети ни!
Добави коментар