Какво не трябва да правим преди тренировка

18:25, 16 фев 21 / Любопитно 25 1014 Шрифт:
Цветилена Симеонова

Навиците преди тренировка могат да доведат до ужасни или невероятни резултати. Вие сте единственият, от когото зависи вашият успех. С правилните действия тялото ви ще може да функционира пълноценно, което пък ще ви приближи до целта.

Ето най-често срещаните грешки преди тренировка:

Не тренирайте на гладно - ако не сте яли нищо няколко часа преди тренировка, тялото ви може да започне да използва протеини като гориво. Това означава, че ще имате по-малко от тях за възстановяване и изграждане на мускулите. Освен това, ако се съсредоточите върху използването на мазнини като основен енергиен източник, това не означава, че тялото ви ще изгори повече калории, пише Нова телевизия.

Пет прости начина да повишим нивото на серотонин в организма си

Не пийте много вода преди тренировка - важно е да сте добре хидратирани преди тренировка. Избягвайте обаче да пиете твърде много вода, защото ако го направите, кръвта ви ще се опита да балансира нивата на солта. Може да получите световъртеж, болка и дори да повърнете. Пийте повече вода, ако се потите обилно или навън е по-топло.

Не дремете твърде дълго - добре е да подремнете около 30 минути преди тренировка. Смята се, че дрямката може да увеличи фокуса и енергията ви. По-дългият сън вероятно ще има обратен ефект.

Не прекалявайте с дрехите - при тренировки в студените дни не обличайте твърде много дрехи. Може да прегреете и да се изпотите. В по-горещите дни заложете на тъкани, които ще позволят на кожата ви да диша. Изберете дрехи, които са удобни и дават свобода на движението.

Ежедневни навици с огромни ползи за здравето

Не правете статични разтягания - разтяганията на място могат да намалят производителността ви и да окажат негативен ефект върху скоростта на бягане, времето за реакция и силата ви. Освен това, ако тялото ви не е било добре загрято, това може да доведе до увреждане на мускулите.

Не тренирайте без да сте си починали - дните за почивка са важни за възстановяване на тялото. Това е важна част от тренировъчния ви режим, независимо от избора на спорт и нивото на натоварване. Ако пропуснете почивните си дни, това може да доведе до прегаряне и пренапрежение. Почивката ще даде на мускулите ви шанс да се възстановят и да растат, предотвратявайки умората.

Не пийте кафе - кофеинът е най-честата съставка в добавките преди тренировка. Той дава енергия, с която да тренирате по-усърдно. Подобрява мотивацията и фокуса, но не за дълго. Поглъщането на твърде много кофеин вероятно ще доведе до контракции в дебелото черво.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.