Четири начина да спрем „емоционалното преяждане“

22:10, 20 дек 20 / Любопитно 25 1801 Шрифт:
Антония Руменова

Неспособността да се откажем от нездравословното хранене се дължи на промяна в метода за вземане на решения и импулсивността. Затова човек на първо място трябва да се погрижи вредните продукти да попадат във фокуса на вниманието му колкото е възможно по-рядко, съветва Мей Симпкин – водещ диетолог и консултант на Enzymedica UK, цитиран от БГНЕС.

Той сподели с читателите на „Експрес“ четири прости начина за справяне с „емоционалното преяждане“, което се дължи на стреса.

Мазните храни и сладкишите спъват работата на мозъка

Когато пазарувате в супермаркета, изберете такъв маршрут, че да подминете щанда за сладкарски изделия, препоръчва експертът.

Снимка: Pixabay

Много често хората приемат жаждата за глад,затова при обезводняване търсят нездравословни храни. Симпкин подчертава, че трябва да се пие достатъчно вода както в чист вид, така и под формата на чай и супи.

Отдавайте предпочитание на домашно приготвената храна „от нулата“ – купувайте сурови продукти, а не полуфабрикати.

Как да преодолеем ефекта от празничното преяждане

Ефективен начин да се спре с преяждането от стрес са физическите упражнения, които не само подобряват настроението, но и потискат апетита.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама