Какви подаръци искат хората в пандемията

15:00, 06 дек 20 / Любопитно 25 2303 Шрифт:
Цветилена Симеонова Редактор: Цветилена Симеонова

Милиони хора разполагат с по-малки бюджети през 2020 г., докато пандемията от COVID продължава, но това не пречи на мнозина да споделят празничния дух. Ново проучване показва, че 60% от хората планират да направят по-голямата част от пазаруването си онлайн, като изпращат подаръците на получателите чрез куриер, вместо да ги доставят сами.

„Тази тенденция е напълно логична, като се има предвид какъв необичаен сезон за празнични пазарувания е това“, каза Тод Саймън, пето поколение собственик на верига за подаръци "Omaha Steaks". „Да имаш подарък, изпратен директно по пощата на любим човек, е практично и удобно, но сега демонстрира и много повече грижи за здравето и безопасността на получателя“, посочи той, съобщи БГНЕС.

Отделяме средно по 500 лв. за Коледа и Нова година

С оглед на по-различната от всякога реалност, нека видим какви подаръци биха искали хората тази година от Дядо Коледа. Проучването публикува "Стъди Файндс".

На първо място получателите на подаръци биха искали ваучери за покупки, процедури или пътуване (52%), като процентът е почти същият (51%) и при подаряващите. Четири на всеки 10 човека (39%) тази година предпочитат да получат храна като подарък вместо предмет. Това е сравнително увеличение от други години.

Сега, повече от всякога, празниците са свързани със създаването на спомени и насладата от връзките със семейството и приятелите“, отбеляза Саймън. „Изпращайки вкусни подаръци във вид на специални храни и ястия, вие давате на някого преживяване, което може да сподели. Какъв перфектен начин да почувствате магията на празника, дори ако не можете да го отпразнувате заедно", посочи той.

40% от хората предпочитат за подарък дреха, 37% - вещи за дома или домакинството, 28% - смартфони или други джаджи, 22% - книга, 20% - уред или екипировка за спорт.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама