Истината за храните, които изгарят мазнини

21:00, 22 дек 18 / Здраве 25 1365 Topnovini
1

Щеше да е готино, ако съществува храна, която естествено изгаря телесните мазнини, но истината е, че тази концепция съществува само в нашите мечти, пише cosmopolitan.bg

Но вместо да си казваш „Ехххх...“ и да посегнеш към храна, която отдавна се е доказала като бедна на мазнини, виж нашия списък с продукти, които насърчават до някаква степен загубата им.

Канела

Тя би могла да регулира кръвната захар, защото има свойствата да подобрява инсулиновата чувствителност и действа положително на кръвните липиди. Теорията обаче до голяма степен се основава на тестове, извършени върху животни като зайци, без категорично доказателство за значителни ефекти сред хората.

Лют червен пипер

Изследванията показват, че добавянето на капсаицин, активното вещество, съществуващо в лютия червен пипер, може да намали апетита, да увеличи засищането и да потисне натрупването на телесни мазнини. Можеш да изгориш някакви калории, но най-вероятно няма да забележиш някаква разлика.

Целина

Физически не е възможно да изядеш достатъчно целина, за да забележиш значителен ефект на изгаряне на мазнини ". Целината е почти 90% вода и ако те засища, така че да не посягаш към друга храна, тогава тялото ти ще поддържа калориен дефицит, който помага при горенето на мазнините.

Зелен чай

Той може да увеличи метаболизма ти, но незначително. Можеш да забележиш някаква разлика, ако замениш с обикновен зелен чай, да речем, едно цяло хранене. Но при всички случаи размяната на храна за течности не е нормален начин да живееш или да постигнеш устойчиви резултати.

Кисело мляко

Магическото кисело мляко може да има нещо общо с начина, по който влияе на бактериите в червата или със своя хранителен състав, особено когато става въпрос за високопротеинови видове като гръцкото кисело мляко. Това е така, защото тялото ти изразходва повече енергия, за да усвои протеините, отколкото при разграждането на въглехидрати и мазнини.

Но отново, всичко се отнася до хранене с по-малко калории като цяло, а не да разчиташ на един специален елемент от менюто.

Кафе

Изследванията показват, че кофеинът може да накара хората да ядат по-малко и да се движат повече, за което всеки експерт по хранене ще ти каже, че е истинската тайна за изгаряне на мазнините. Въпреки това, физиологичните ефекти на веществото се простират до мозъка, така че не можеш да консумираш големи количества без да се чувстваш нервна и разфокусирана. Не забравяй и разхлабителния ефект.

Студена вода

Ако си на студено, например в басейн или на ски писта, това ускорява метаболизма и увеличава изгарянето на мазнините, показват проучванията. Съществуват и изследвания, че питейната студена вода може да ускори метаболизма с до 30%, информира пише cosmopolitan.bg.

Ключови думи

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.

Най-нови Най-четени Най-коментирани