Както вчера съобщихме, сметките за консумирана електрическа енергия към ЕНЕРГО-ПРО Продажби няма да могат да се заплащат в касовите салони на Информационно обслужване.
Във връзка с това от ЕНЕРГО-ПРО уточниха, че клиентите на електроснабдителното дружество, които желаят да заплащат задълженията си в брой, могат да използват Центровете за обслужване на клиенти на компанията. Там вече се приемат плащания на всички гишета. На разположение са и общо над 700 каси на Изипей, Български пощи и Фастпей на територията на Североизточна България, както и всички клонове на Банка ДСК, които приемат плащания на сметки за ток в обичайното си работно време.
За удобство на своите клиенти ЕНЕРГО-ПРО Продажби предоставя редица възможности за безкасово плащане на задълженията за консумирана електрическа енергия.
По банков път чрез:
- Директен дебит – текущото задължение се заплаща от Вашата банкова сметка, автоматично, всеки месец. Можете да декларирате своето желание за преминаване към плащане с директен дебит чрез попълване на формуляр в обслужващата Ви банка
- Банкомат – от устройството се избира функцията bPay и се посочва Търговския идентификационен код на ЕНЕРГО-ПРО: 50003
- Платежно нареждане – дължимата сума се превежда по сметката на ЕНЕРГО-ПРО в удобен за Вас банков клон на:
- Сосиете Женерал Експресбанк, IBAN: BG12TTBB94001527717093, BIC: TTBBBG22
- Банка ДСК, IBAN: BG30STSA93000024397960, BIC: STSABGSF.
През Интернет чрез:
- Електронно банкиране през сайта на обслужващата Ви банка
- Системата за електронно плащане еРау.bg.
Преведените по банков път или през Интернет суми постъпват в системата на ЕНЕРГО-ПРО най-късно до два работни дни.
Добави коментар