Заблуждаващите промоции са най-честите проблеми в магазините по Черноморието
14:32, 05 юли 16
25
526
Шрифт:
Освен за казуси, свързани с настаняването и посещението на различни заведения, туристите могат да търсят приемните на КЗП по морето и при нарушения в търговската мрежа.
„Приемните могат да послужат на хората като един инструмент за информиране, консултиране и оттам – за предпазване от това да станат жертва на нелоялни практики на търговци. Те играят и много важна роля на комуникационна точка за обратна връзка, защото чрез тях всеки сигнал или консултация достига до нашите екипи и регионалните ни дирекции. Така и реакцията може да бъде по-бърза, и ние сме наясно с това, което се случва”, посочи Маргаритов.
Той коментира, че приемните са един от инструментите, благодарение на който през миналата година е регистриран спад с около 10% на констатираните нарушения в сферата на туризма. „Нашите проверки от началото на този сезон, с уговорката, че все още най-активната му част все още да не е настъпила, показват, че тази тенденция се задълбочава. При извършени до момента около 600 инспекции имаме около 30 нарушения, т.е. в около 5% от случаите. Паралелното осъществяване на функциите по превенция и контрол дава своя резултат. Той е ефект и от системна и дългогодишна работа”, добави председателят на КЗП.
Още от „“

Американец скочи от блок в Добрич и уби пешеходец
10:43, 13 юли 22 /
Жена е била жестоко убита в Тервел, издирват бившия й съпруг
15:23, 28 дек 21 /
Обновена

Капитанът на „Вера Су“ и помощникът му остават за постоянно в ареста
19:05, 08 окт 21 /
Обновена

Товарен кораб заседна край Камен бряг
15:39, 20 сеп 21 /Последни новини

Открий звука на лятото с до 30% отстъпка на безжични слушалки Huawei от А1
14:57, 09 юли 25 / А1
Как да изберем надеждна оптика в София, за очен преглед и консултация?
20:25, 08 юли 25 / Свят
A1 с два сертификата QUDAL за най-високо качество на цифрова телевизия и мобилни услуги
15:12, 08 юли 25 / А1
Добави коментар