Глобяват с над 370 хил. лева „Лидл” за заблуждаваща реклама
11:40, 18 фев 16
25
534
Шрифт:
Проучването на Комисията през 2013 г. установи, че рекламната кампания „Най-доброто от България, най-доброто от Европа“има заблуждаващ характер.
В своето решение Съдът изцяло споделя констатациите на Комисията за извършеното нарушение. Според Комисията и Съда връзката между категориятарекламирани продукти и търговските им марки, ведно със словосъчетанието „най-доброто” създава убеждението за най-добро качество от тази категория, предлагано под съответните марки, за които е установено, че по качествените си показатели се доближават до границата на допустимите стойности за годност.Съдът потвърждава, че рекламното послание по начина му на представяне е в състояние да повлияе на икономическото поведение на потребителите и извлича необосновано предимство пред останалите предприятия, които предлагат същата категория продукти.
Още от „“

Американец скочи от блок в Добрич и уби пешеходец
10:43, 13 юли 22 /
Жена е била жестоко убита в Тервел, издирват бившия й съпруг
15:23, 28 дек 21 /
Обновена

Капитанът на „Вера Су“ и помощникът му остават за постоянно в ареста
19:05, 08 окт 21 /
Обновена

Товарен кораб заседна край Камен бряг
15:39, 20 сеп 21 /Последни новини

А1 приема предварителни поръчки за най-новите продукти на Apple
20:34, 12 сеп 25 / А1
Емил Кошлуков към СЕМ: "Спрете фарса!"
10:05, 12 сеп 25 / Idealisti
Умен старт на новия семестър – водещи смартфони с 0% лихва на лизинг от А1
19:02, 11 сеп 25 / А1
Добави коментар