В ресторант в Сидни обидите към келнера са позволени. Позволено му е сервитьорите да замерят клиентите с менюто и да подхвърлят груби и нецензурни забележки към клиентите.
Идеята хрумва на Мич Рансли, генерален мениджър на Karen's Diner Sydney. „Това е една от тези концепции, за които си мислиш, че може да проработи, а може и да не проработи и затова ни изненада, защото хората очевидно обичат да бъдат обиждани“, казва Рансли. „Те обичат да изричат клетви, обичат да крещят на сервитьорите, докато те крещят на тях“.
Липсата на официалност също е освежаваща за клиентите. „Много от ресторантите в Сидни са много претенциозни. Обличаш се, нагласяш се, а да дойдеш тук е доста освежаващо. Можеш наистина да бъдеш себе си или да бъдеш злата версия на себе си“, добавя той.
Разбира се, има правила на поведение на персонала, едно от които е, че не може да се подиграват с хората с увреждания, както и да правят расистки или сексистки коментари. „Стига да не правите нищо със злонамереност в сърцето, отидете и се забавлявайте“, казва Елизабет Макдоналд, редактор по въпросите на храната и напитките за „Time Out Sydney“, пише БГНЕС.
***
Важното за теб е на Topnovini.bg! Последвай ни във Facebook, Instagram и Twitter, ела и в групата ни във Viber! Значимите теми и различните гледни точки са още по-близо до теб! Всички са в социалните мрежи – ние също, чети ни!
Добави коментар