Следващият път, когато решите да си поръчате ягодово дайкири, не се притеснявайте какво може да помисли барманът. Според ново проучване хората, които предпочитат плодови напитки, са по-забавни, информира „Стъди Файндс“.
В опит да изследва стереотипите около различните алкохолни напитки, на които хората се радват, проучване изследва 2000 души на законна възраст за пиене да оценят себе си. Изследователите откриват, че феновете на плодовите напитки най-често описват личността си като „забавна“ (54%), а не като „сериозна“ (33%).
Всяка втора българка пие бира поне веднъж месечно
Жените по-често предпочитат плодови напитки (44%), отколкото мъжете (31%) - които обикновено цитират неутрални вкусове като свой фаворит (35%). От другата страна на спектъра, тези, които предпочитат пикантни напитки се смятат за „черни овце“ (27%).
Проведено от „OnePoll“ от името на марката газирани коктейли „Fever-Tree“, проучването също така заключава, че почти шест на всеки десет души (55%) вярват, че избраната от тях напитка „казва много“ за това какъв човек са. Бирата (25%) е начело в списъка на категориите напитки, като виното (23%) и смесените напитки (23%) я следват, пише БГНЕС.
40% отбелязват, че техните предпочитания са се променили по време на пандемията. По-специално, 47% от винаджиите и 50% от пиещите бира заявяват, че сега са по-авантюристични във вкуса си към напитките, отколкото в началото на здравната криза.
Учени откриха защо първата глътка бира се услажда най-много
Цветът също оказва влияние върху избора на напитки, които хората правят. Два пъти повече участници в проучването (58%) казват, че предпочитат традиционно светли напитки като водка или бяло вино в сравнение с тъмните като бърбън или тъмна бира (26%).
Тези, които предпочитат светлоалкохолни напитки, най-често се описват като „интровертни“ (61%) и „спокойни“ (60%). А пиячите на тъмен алкохол са по-склонни да се идентифицират като „логично мислещи“ (46%).
Добави коментар