За всички има локдаун, за Пол Маккартни – рокдаун

21:15, 19 дек 20 / Любопитно 25 2589 Шрифт:
Антония Руменова Редактор: Антония Руменова

Излиза новият албум на Пол Маккартни, записан по време на локдаун. Името McCartney III подчертава пряката приемственост с албумите McCartney и McCartney II, като по този начин формира един вид трилогия, съобщиха от BBC, цитирани от БГНЕС. 

Преди 50 години, през април 1970 г., в разгара на болезнен раздор с колегите си от Бийтълс и в пълна тайна както от тях, така и от целия свят, Пол Маккартни в студио, оборудвано в къщата си в Лондон, свирейки на всички инструменти, записа първия си самостоятелен албум. Албумът, наречен просто McCartney, беше последната капка, довела до разпадането на великата група.

Десет години по-късно, през 1980 г., Макартни разпуска групата си Wings и, в чест на края на друг етап от музикалната си кариера и живота си, отново сяда в домашното си студио и отново, в същото пълно уединение, свирейки на всички инструменти, записва отново в пълния смисъл на думата, самостоятелен албум, който получи – по примера на първия - същото лаконично име McCartney II.

И двата албума бяха посрещнати хладно от критиците при издаването им и оттогава и двата се превърнаха в обекти на култово поклонение, произведения, в които авторът им се отклони от инстинктивния и присъщ търговски нюх и се отдаде на необуздани експерименти.

Между McCartney и McCartneyII минаха 10 години. Между McCartney II и McCartney III - четиридесет. Тези четири десетилетия съдържат десетки албуми, включително класическа, електронна и дори техно музика. 

Пол Макартни разкри причината за разпадането на „Бийтълс“

"Общото при създаването на тези три албума е, че и сега, както през 1970 и 1980 г., изведнъж имам много свободно време. И когато имам свободно време, какво мога да направя с него? Пиша песни и записвам музика", коментира Маккартни. 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама