Шоколадовите блокчета се предлагат във всякакви форми и размери, но какво прави едно по-предпочитано от друго? Ново проучване за разнообразния свят на шоколада открива, че хората обръщат повече внимание на опаковката, отколкото на действителния вкус на покупката си, предаде БГНЕС.
Изследователи казват, че за по-малките компании златната обвивка и интересната предистория са ключът към големите печалби.
Горчивият шоколад предпазва от хипертония
Учените по храните от Колежа по селскостопански науки в Пенсилвания установяват, че потребителите са привлечени от редица примамващи характеристики, когато разглеждат рафтовете с шоколади. Сред основните характеристики, които привличат вниманието на купувача, са златното фолио, богато украсените етикети и съобщение, подкрепящо кауза или съдържащо име на човек.
Като цяло резултатите установяват, че дегустаторите, участващи в изследването, са харесали всяка проба шоколад, поставена пред тях.
„Трудно е да направим шоколада нежелан“, посочва водещият изследовател Алисън Браун.
Снимка: CanStockPhoto
Продуктите с дебело златно фолио са спечелили много купувачи, като един от участниците казал, че „е като да вземеш златен билет от Уили Уонка“.
Kафе в шоколад - изключително добра комбинация с ободряващ ефект
Продукти с етикети „еко“ интересуват някои участници, като част от тях казват, че биха платили повече, за да ги получат. Други обаче не вярват на етикетите и избягват да купуват устойчиви сладкиши.
Шоколадите с благотворителна кауза, от друга страна, са големи победители сред любителите на шоколада. Продукти с надпис „Застрашени видове“, според които приходите поддържат опазването на дивата природа, са голям хит сред потребителите. Когато всичко останало се провали обаче, просто направете шоколадите си най-скъпите на пазара. Проучването разкрива, че продукти с по-високи цени са били считани за едни от най-добрите.
Добави коментар