10 години в Lidl не избираме между качество и цена – получаваме и двете

10:20, 27 авг 20 25 2070 Шрифт:
Биляна Иванова Редактор: Биляна Иванова

Lidl отбелязва 10 години на българския пазар. „През всички тези години с пълна самокритичност и с много сърцатост, вложена от целия екип, успяхме да развенчаeм нещо, което бе прието за даденост – доказахме, че качеството и цената не са в противоречие, защото в Lidl клиентите не избират между качество и цена, а получават и двете“, заяви главният изпълнителен директор Милена Драгийска. Веригата успя да промени традиционните възприятия на българите за пазаруването, въведе редица нововъведения, като тематични седмици и продукти с чисти рецепти. Марките на Lidl вече са любими на хиляди българи.

Lidl стартира фермерски пазари в подкрепа на малките български производители

Как изглежда успехът на Lidl в цифри? От 14 магазина в началото, днес веригата е близо до нас с 102 обекта в 48 населени места. Семейството на Lidl се е увеличило десетократно- от 300 на 3000 служители, а заплащането им е с 52% над средното в бранша. Веригата е инвестирала над 1 млрд. лева в страната, с което пряко и косвено допринася за развитието на икономиката. Lidl вече работи с над 200 български доставчици (над 350 млн. лева са разходите ни за покупка на родни продукти през миналата година). Увеличава се и износът на български стоки в европейската мрежа (40 млн. лева за 2019 г., с 33% повече в сравнение с 2018 г.). Lidl в България работи и за опазване на околната среда, развитие на местните общности и подкрепа на семействата. Над 5 млн. лева са инвестирани в спонсорства и социално отговорни инициативи.

Да спечелим Вашето доверие е ежедневен изпит за нас. Даваме си ясна сметка, че нито милионите инвестиции, нито голямата международна марка са достатъчни, за да го оправдаят. Затова всеки ден влагаме много усилия, работим с цялото си сърце и професионализъм. Вглеждаме се и в най-дребния детайл и преценяваме всяка Ваша реакция, за да отговорим на очакванията Ви по най-добрия начин и да заслужим Вашата оценка. И така до утре, когато всичко започва отначало“, обърна се към клиентите Милена Драгийска.

Lidl не използва коронавируса за повишаване на продажбите си

 

Напишете коментар
Коментари: 1
1 Анонимен 22:50, 27 авг 20

Това е някаква шега.Всяка стока която има качество има и вложени скъпи суровини.Надявам се само те да се залъгват а не потребителите .20 продукта на промоция другите надути това е политиката на Лидъл/Кауфланд

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама