Lidl не използва коронавируса за повишаване на продажбите си

16:16, 13 апр 20 / Общество 25 2068 Шрифт:
Любомира Николова

От TOPNOVINI.BG отправихме 6 въпроса до веригата хипермаркети Lidl, за въвеждането на вътрешно правило, което клиентите са длъжни да спазват при пазаруване в магазините им. 

Публикуваме правото им на отговор без редакторска намеса:

"Категорично искаме да заявим, че сме далеч от търсене на маркетингов смисъл зад задължителното използване на големи колички, най-малкото защото, такъв няма.

В отговор на въпросите, поставени от медията и наши клиенти, искаме да ви уверим, че решението за задължително използване на количките при пазаруване е въведено във всички наши магазини още в началото на извънредното положение и е взето изцяло в интерес на опазване на здравето на нашите клиенти като част от част от общия пакет мерки.

Целта е количките да се използват като естествен разделител, осигуряващ необходимата минимална дистанция между пазаруващите. От друга страна, редуцираният брой колички за всеки магазин ни позволява  регулиране на човекопотока до позволения максимум от хора, които едновременно могат да бъдат допуснати в магазина. Така изчерпването на наличните колички означава, че капацитетът на обекта е запълнен. Това е и основната причина за премахването на останалите кошници и по-малки колички.

Дезинфекция на осигурените колички се извършва ежедневно, като за максимална защита сме въвели и задължителна дезинфекция на количките преди използването от всеки отделен клиент на входа на магазина. Мярката е ясно комуникирана на табели пред всеки магазин, описана е на сайта ни, както и в нашите канали в социалните мрежи. В случай че въпреки това не е запознат с тази мярка, клиентът е предупреждаван и устно още на входа.

Важно е да кажем също, че когато въведохме тази мярка в началото на извънредната ситуация - тя беше продиктувана и от прагматични наблюдения за  повишеното потребление, което наблюдавахме в периода 13-15.03. Тогава клиентите  пазаруваха по-рядко и в по-големи количества, поради което  използването на колички се случваше по естествен начин и не срещна съпротива. В последните дни обаче наблюдаваме друга тенденция - хората идват по-често за по-малко на брой продукти и задължителното използване на колички може би затруднява някои от тях.  

Използва ли Lidl коронавируса, за да повиши продажбите си?

Поради тази причина, вземайки предвид и цялата обратна връзка от нашите клиенти, още от миналата седмица обмисляме промени в мярката от задължителна на препоръчителна. За нас безопасността на клиентите в тази ситуация е от водещо значение, затова планираме да запазим използването единствено на големите колички за пазаруване. Силно препоръчваме на клиентите да направят усилия и да се възползват от този естествен ограничител и апелираме към спазване на въведените мерки за безопасност при пазаруване", се казва в позицията на Lidl.

TOPNOVINI.BG призовава за дисциплинирано и отговорно поведение пред изпитанието COVID-19. Да се обединим около каузата да запазим живота и здравето на най-близките си.

#ОстаниВкъщи - спаси човешки живот!

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама