С над 6.3 млн. последователи в Инстаграм и над 4 млн. в Youtube блондинката Алекс Хърши успява да си докара по 2 млн. долара на година от реклами. Доходоносният ѝ бизнес се дължи на ревюта на скъпи автомобили.
До преди 5 години тя е работила като радио водещ, посветено на автомобилите, пише Профит.Бг, но е решила да остави традиционната работа от 9 до 17 ч. и да създаде собствен канал, посветен на скъпите коли.
Напуснала е родната Австралия и се преместила в Дубай, където намерила голяма сцена за своята идея.
„Винаги съм искала поне да посетя Дубай", казва тя пред Daily Mirror. Много бързо след преместването си тя осъществява важни контакти в автомобилната индустрия.
Кои са най-печелившите компании от сегашната криза?
„Bentley ми позволиха да взема един от техните модели за уикенда. Мислех, че изживявам мечтата си. Ето защо започнах да мисля как мога да получа повече подобни възможности“, казва Хърши.
"През 2017 г. вече имах 60 000 последватели, спрямо едва 300 за две години по-рано. Феновете продължаваха да се увеличават бързо, затова по-късно направих и профилите на Supercar Blondie в различните социални мрежи."
Добави коментар