Катрин Зита-Джоунс пуска своя марка обувки, грим и веган кафе

14:21, 06 юли 20 / Любопитно 25 1165 Topnovini
ЕПА/БГНЕС

Катрин Зита-Джоунс е твърдо решена да стартира своя собствена лайфстайл марка, като разшири съществуващата си колекция Casa Zeta-Jones.

50-годишната актриса обяви плановете си да пусне в продажба следващата седмица гама от обувки, веган кафе, любовни лъжици и грим с марката Casa Zeta-Jones, съобщи БГНЕС.

В интервю пред неделното издание на „Дейли Мейл” тя каза: „Всичко, което съм създала, наистина е направено със страст. Исках да превърна тази страст в крачка напред и да създам марка, която е красива и луксозна, като същевременно все още е достъпна за хората”.

Изданието съобщава също, че приятели на актрисата са заявили, че звездата се надява, че новият й проект ще засили публичното й присъствие и ще й даде повече време, за да се “съсредоточи” и да обърне повече внимание на децата си – 19-годишният Дилън и 17-годишната си дъщеря Карис, която има със съпруга си Майкъл Дъглас.

Марката Casa Zeta-Jones на Катрин вече съществува и в момента продава спално бельо, възглавници и шезлонги, но звездата се надява да превърне марката в пълна колекция от лайфстайл продукти.

Звездата от „Маската на Зоро“ ще следва стъпките на колежката си Гуинет Полтроу, която стартира своя уебсайт за лайфстайл Goop през 2008 г. По-рано Ктрин Зита-Джоунс изяви публично желанието си да се измъкне „от лудия свят на Холивуд“.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!
Ключови думи