Двамата хитови изпълнители в отбора на Adamand – ТИТА и Боро Първи, ще зарадват своите последователи с лимитирана серия маратонки, които са създадени по тяхна концепция. Именно затова се спират и на емблематичните имена за тях – Antilopa ще се предлагат в 2 различни дизайна за дамите, а Мойски – в 3 за мъже.
Маратонките ще са на пазара на 1 май, като тогава ще могат да се видят и за първи път самите модели. Това ще се случи в онлайн магазина runners.bg. Освен че ще се сдобият с модерните маратонки, най-бързите ще получат и най-новите албуми на ТИТА и Боро Първи.
„Много съм доволна, че заедно с целия екип постигнахме това дизайнът да бъде най-близо до мен и моя характер и послание. Antilopa са изключително женствени и носят моя дух и този на хората, които ме харесват – ние сме вечно усмихнати, в движение, умеем да изпълняваме своите отговорности, като винаги се стремим да дадем най-доброто от себе си и едновременно с това да се открояваме. А и всички ме знаят като „Антилопата“, сподели ТИТА.
Боро Първи допълни, че желанието му било маратонките, които ще носят неговото име да бъдат с характер, каквато е и музиката му. Моделът е многофункционален – „да можеш да седнеш на пейка в парка, да се запознаеш с родителите на гаджето и накрая да отидеш на парти с приятелите си“. „Постигнахме резултат, зад който с радост бих си сложил името. Тази серия е като песента ми - Нещо, ако правим, да го правим като хората“, споделя Боро Първи.
„Спряхме се на маратонки, защото те подсказват нашата индивидуалност и принадлежност. Искаме феновете на ТИТА и Боро Първи да се доближат до тях още повече така, както когато слушат тяхната музика. Именно и затова слоганът на кампанията е „Влез ми в обувките“, сподели продуцентът на Adamand Кирил Киров – Кико.
TOPNOVINI.BG призовава за дисциплинирано и отговорно поведение пред изпитанието COVID-19. Да се обединим около каузата да запазим живота и здравето на най-близките си.
#ОстаниВкъщи - спаси човешки живот!
Добави коментар