Мила Кунис и Аштън Къчър лансираха "карантинно вино"

16:10, 20 апр 20 / Любопитно 25 2866 Шрифт:
Антония Иванова Редактор: Антония Иванова

Мила Кунис и Аштън Къчър обявиха напълно иновативен проект за събиране на средства за благотворителни организации.

„Смесване на бизнес с удоволствие“ е фразата, която Мила Кунис и Аштън Къчър добре са асимилирали. Те споделиха нова инициатива в социалните мрежи: пускат "карантинно вино", предаде БГНЕС.

Именно 42-годишният актьор за пръв път публикува красив плакат на този проект. "Мила и аз пускаме карантинно вино!". 100% от печалбите ще подкрепят научните изследвания и борбата срещу Сovid-19 ”, обяви той.

Малко след това бащата на 5-годишния Уайът и 3-годишния Димитри публикува видео със съпругата си, гордо представящи своя продукт, роден от въображението им. Със завладяващ лозунг „Вино, което оказва влияние“.

Аштън Къчър разказа идеята за проекта: "Вечер обичаме да имаме виртуални срещи с нашите приятели. Това, което обичаме да правим по време на тези срещи, е ...", "Пиене", побърза да отговори, смеейки се 36-годишната актриса.

„И другото, върху което работихме, беше да помагаме на благотворителни организации, които хранят деца или да подпомагат семейства, които са загубили работата си ...“, продължи двойката, която празнува петата годишнина от сватбата си. "Мила следователно помисли да комбинира двете (...) Блестящата идея на Мила беше да създаде вино като благодарност и 100% от печалбата отиват в борбата срещу Сovid-19", заключи Аштън Къчър.

Холивудската двойка обясни дизайна на "карантинната" бутилка. Продуктът идва с бял етикет, за да напишем върху него името на човек, с когото искаме да го споделим, например. „Бихме искали да споделим този първи виртуален аперитив с вас“, каза Аштън Къчър. Следователно Мила Кунис взе писалка, за да напише "Ти!" на белия етикет.

Тогава Аштън Къчър официално заяви: "Тази първа бутилка вино от карантина е във ваша чест." Следователно двойката споделя първата си чаша заедно и не забравя традиционния израз "наздраве".

Те приключиха презентацията си с обяснение, че бутилката е налична на нов сайт, като насърчават феновете си да останат вкъщи и поздравяват обгрижващия персонал и ключовите работници.

 

TOPNOVINI.BG призовава за дисциплинирано и отговорно поведение пред изпитанието COVID-19. Да се обединим около каузата да запазим живота и здравето на най-близките си.
#ОстаниВкъщи - спаси човешки живот!

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама