Херцогиня Меган - съпругата на британския принц Хари, е най-влиятелната модна икона за 2019 г. според търсачката Lyst, съобщи "Контактмюзик", цитиран от БТА.
Тоалетите на бившата актриса са предизвикали цели 216% повишаване на търсенето на нещо подобно в интернет. Слабостта й към роклите тип риза доведе до 45% по-голям интерес по време на посещението в Южна Африка, а роклята й от марката "Клуб Монако" беше разпродадена за по-малко от ден, като търсенето се повиши с 570%.
На второ място е актьорът Тимъти Шаламе заради слабостта му към експерименталната мода. Суичърът му с пайети от премиерата на "Кралят" в Лондон увеличи популярността на тези мъжки дрехи със 192%. Костюмът му от Хайдър Акерман повиши търсенето на марката с цели 806%.
Зендая е на трето място. Тоалетът й от галата в "Метрополитън" предизвика 54% увеличение на търсенето на марката "Томи Хилфигър". Когато се появи с рокля на Вера Уанг на наградите "Еми", търсенето се увеличи с 33%.
Челната петица допълват певиците Били Айлиш и Карди Би.
Добави коментар