Калоян Паргов: БСП се опита да предизвика три референдума

14:50, 05 окт 19 / Политика 25 1993 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

„В последните 10 години БСП се опита да предизвика три референдума. Те бяха „за" и „против" концесията на „Софийска вода", презастрояването в „Младост" и РДФ-инсталацията в ТЕЦ „София", това каза лидерът на БСП – София и водач на листата за общински съветници Калоян Паргов пред Дарик радио.

Той посочи, че за благоустрояването на столицата е важно решаването, най-вече, на проблемите, свързани с кварталната инфраструктура и освобождаването на София от задръстванията.

Калоян Паргов: Държим хората в кварталите да имат културни средища

„Трябват повече инвестиции в мащабни проекти, като например разширението на Ломско шосе", счита Паргов.

Той подчерта, че София трябва да се развива на север. Според него проблемите със застрояването и сблъсъка между частните и публичните интереси, които се развиха в последните години, могат да се решат, като се даде нова посока на развитие на София.

„Едната е в северната част, другата е в югоизточната. В тези части трябва да има жилищна зона. Индустриалната зона можем да я разположим в североизточната част", каза Паргов.

Според председателя на БСП - София увеличаването на данъците и таксите не е решение на проблемите в столицата.

Лидерът на столичните социалисти обясни, че Столична община има косвено отношение към увеличаването на раждаемостта. Паргов изброи какви условията за отглеждане на дете трябва общината да осигури - достъп до детска градина и ясла, образователната инфраструктура, възможности за родителите като данъчни облекчения или стимули, например жилищна политика.

Димитър Делчев: Няма да подкрепим увеличение на данъци в София

Калоян Паргов беше категоричен, че общината трябва да се подготви и да поеме управлението на водоснабдяването и канализацията, чрез собствени структури, като припомни, че БСП от много години е против концесията на „Софийска вода".

По темата за трафика в София той каза, че основното нещо е изграждането на тангенти, както и разширяването на основни пътни артерии.

„Безплатен градски транспорт е постижима цел, за която трябва да се работи постъпателно. Това означава да има съвсем различен модел на разходване на средствата", убеден е Паргов.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама