Колко точно трябва да ходим, за да отслабнем

09:20, 31 май 19 / Любопитно 25 631 Topnovini
Източник: pixabay

Специалистите твърдят, че ходенето благоприятства увеличаването на клетките на имунната система на нашето тяло, много повече, отколкото ако не се движим. Важното е обаче да знаем колко точно трябва да вървим, за да получим желаните резултати.

Оказва се, че трябва да правим по 10 хиляди крачки на ден, което е еквивалентно на двучасова разходка, ако имаме за цел да подсилим имунната си система. Ако целта ни обаче е да загубим тегло, ще трябва да увеличим стъпките и да стигнем 12 хиляди. Това е еквивалентно на 10 км на ден, в допълнение към, разбира се, поддържане на адекватна диета.

Не бива да очакваме чудеса с отслабването все пак, защото според експертите, само ако успеем да надминем 17 500 ежедневни крачки (около 13.6 км), това може да се възприеме като аеробно упражнение и да свалим някое друго излишно килце. Тези необходими ни стъпки и километри се равняват на повече от три часа ходене с нормално темпо. Същите резултати постигаме и с половин час усилен спорт. 

Въпреки това, ходенето е приятна възможност за физическа активност, особено ако и климатичните условия го позволяват. Освен това не натоварва толкова мускулите ни (или поне не се усеща), не се потим така интензивно, а и не ожадняваме като след тренировка във фитнеса. 

Трябва да имаме предвид обаче, че независимо дали целта ни е да поддържаме имунната си система, или да отслабнем, необходимо е да вървим системно, защото с ходене от време на време няма да постигнем почти никакви резултати. Ако искаме да усетим разликата, трябва да превърнем ходенето в навик и да правим дълги разходки поне два пъти седмично, съветват от Hola.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!
Ключови думи