Преди време Facebook бе считан за един от най-престижните и атрактивни работодатели в цял свят. Историите за пинг-понг маси, неформална работна среда и различни възможности за забавление по време на работа служеха като притегателен механизъм за хиляди талантливи кандидати за работа, но всичко това вече е в историята.

Източник: Facebook
Снимка от офиса на Facebook в Сиатъл, САЩ
Наскоро CNBC съобщи, че приетите предложения за работа са спаднали от 90% на 50% от 2016 г. насам, когато "мръсните ризи" на компанията започнаха да излизат наяве.
Новозавършилите студенти, които обикновено са най-склонни да приемат предложение за работа, също нямат желание да работят за Марк Зукърбърг.
В периода 2017 г. - 2018 г. студентите, получили предложение за работа от Facebook, са отказвали в до 65% от случаите. Същите статистики за годините преди 2018 г. сочат, че този коефициент е бил едва около 15%.

Източник: Facebook
Въпреки цветните и раздвижени офиси, Facebook привлича все по-малко студенти
Въпреки тези числа, Facebook продължава да се класира сред топ работодателите в платформи като Glassdoor, LikedIn и Indeed.
Компанията обяви, че статистиките на CNBC са "тотално неверни", но пропусна да обясни защо или пък да даде информация за верните според нея числа.
Източник: lifestyle.bg
Добави коментар