Годишното модно шоу на „Victoria's Secret“, известно с инкрустираните си с бижута сутиени и супермодели с огромни ангелски крила, се сбогува с телевизионния ефир.
Компанията-майка „L Brands Inc“ заяви, че преосмисля телевизионното си излъчване със съображенията, че марката „Victoria's Secret" трябва да се развива и да се променя, за да расте", имайки за цел да преобърне идеите на бизнеса си.
"През последните няколко месеца преразглеждаме всеки аспект от нашия бизнес", се казва в съобщение, изпратено до служителите от главния изпълнителен директор Лес Уекснър и публикувано от CNBC. "Решихме да преосмислим традиционното модно шоу на „Victoria's Secret“. Гледайки напред, не вярваме, че телевизионното излъчване е правилната форма на представяне", каза Уекснър, цитиран от БГНЕС.
Решението е вследствие на нарастващата критика на към телевизионното предаване, в което участват модели като Джиджи Хадид, Кендал Дженър, Алесандра Амброзио и Лили Олдридж, дефилиращи в оскъдно бельо – колкото секси, толкова и недосегаеми.
„Victoria's Secret“, някога продавач на всякакви видове бельо, губи клиенти, тъй като все повече жени се пренасочват към по-евтини бюстиета и спортни сутиени от компании като „American Eagle Outfitter's Aerie“. Линията за бельо на поп певицата Риана „Savage X Fenty“ също отне от пазарния дял на борещия се търговец на дребно.
Едуард Разек, главен маркетинг директор на „L Brands", разбуни духовете миналата година, когато каза, че няма място за модели с по-голям размер или транссексуални модели, "защото шоуто е фантазия."
Телевизионната аудитория на шоуто спадна през последните няколко години. Декемврийското шоу през 2018 г., излъчено по ABC, бе наблюдавано от 3,3 милиона американци, в сравнение с 12 милиона през 2001 г., когато за първи път е излъчено по телевизията.
Уекснър твърди в писмото си, че компанията, базирана в Кълъмбъс, Охайо, ще се фокусира върху създаването на съдържание и "нов вид събитие", достигащо до клиентите "чрез платформи, подходящи за нея". Той обаче не дава повече подробности.
Инвеститори вече призоваха „L Brands“ да отдели „Victoria's Secret“ бизнеса си от „Bath & Body Works“. Активистът инвеститор „Барингтън Капитал“ през март посъветва компанията да преразгледа бизнеса си с „една от най-слабо представящите се марки“ „Victoria's Secret“, или да се фокусира върху „финансово по-силната“ „Bath & Body Works“.
Добави коментар