На 6 април стартира инициативата „Купи и сподели“, част от Националната кампания „Великден за всеки – дари празник на баба и дядо“, която се организира за четвърта поредна година под патронажа на омбудсмана Мая Манолова.
35 магазина в 12 града на страната отварят врати в подкрепа на благородната кауза – това са най-големите търговски вериги в страната Била, Кауфланд и Лидл, като към тях се присъединяват и регионални супермаркети - Bulmag, Слънчеви лъчи, Вилтон и Славекс.
Кампанията „Великден за всеки – дари празник на баба и дядо“ стартира с ято бели гълъби
„Купи и сподели“ дава възможност на хората с добри сърца да зарадват българските пенсионери за Великден, като закупят трайни пакетирани хранителни продукти /олио, брашно, захар, ориз, макарони, консерви, боб, леща, бисквити, сухи пасти и др./, които да дарят в специално поставените колички, брандирани с логото на кампанията, на изхода в магазините.
Доброволците на „Великден за всеки“ от Софийски университет „Св. Климент Охридски“, Национален алианс за работа с доброволци /гПловдив, Кюстендил и Стара Загора/, Национално сдружение „Младежки глас“ /Бургас, Стара Загора/, 50 деца - членовете на „Организацията на Българските скаути“ /Варна и Шумен/, ЕГ „Васил Карагьозов“ от Ямбол, Фондация П.У.Л.С. /Перник/ и младежи от група „отГОворните“ /Горна Оряховица/ ще оказват съдействие на всички, решили да подкрепят благородната кауза. Като доброволци в акция „Купи и сподели“ се включват и местните обществени посредници от Шумен - Иван Капралов и от Стара Загора - Надежда Чакърова - Николова.
Добави коментар