Кои упражнения трябва да промените с напредване на възрастта

11:00, 12 яну 19 / Здраве 25 767 Topnovini
1

С годините губите мускулна маса и упражненията ще ви помогнат да поддържате мускулите си здрави и силни. Поддържането на мускулна маса помага да горите калории, дори когато си почивате. Редовните упражнения през годините намаляват риска от сърдечни болести, диабет, високо кръвно налягане, инфаркт, артрит, алцхаймер и остеопороза, пише tialoto.

Освен това ви помагат да бъдете във форма и повишават метаболизма ви. И все пак! 50-годишното тяло не е същото като 20 или 30-годишното. И да ви се иска, има малка вероятност да можете да правите всички неща със силата и издръжливостта, която сте имали преди няколко десетилетия.

Ето как можете да модифицирате някои от любимите си ефективни упражнение:

Тичане по стълбите

Изкачването на стълби трябва да е част от ежедневния ви режим. Не е нужно да тичате, тъй като с годините вероятността да паднете и да се контузите се повишава.

Високоинтензивни интервални тренировки

Те са страхотни за изгаряне на калории и мазнини, но са силно стресиращи за организма. Тези тренировки можете да замените с по-интензивно плуване, което също е вид кардио и раздвижва добре цялото тяло и кръвообращението.

Лицеви опори

Като едно от най-добрите упражнения за сила, лицевите опори натоварват сериозно горната част на гърба и раменете. За да ги пощадите, правете лицеви опори на стена, което ще намали натиска върху тях.

Клекове с тежести

Ако не сте се упражнявали продължително време, не е хубаво да започвате с клекове с тежести. Това ще натовари значително ставите ви. Обикновените клекове са добро решение за да стегнете дупето и бедрата си.

Бърпита

Те са страхотни за всички групи мускули, но след 50-те трябва да помислите за по-модифицирания вариант, който изключва скок. Дори така вие ще вършите страхотна работа.

Ключови думи

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.

Най-нови Най-четени Най-коментирани