Ежегодното шоу на популярния бранд Victoria's Secret отчете рекордно нисък рейтинг. За първи път от няколко години насам телевизионното излъчване на ревюто се състоя по телевизията ABC, вместо по CBS.
Каналът бе позиционирал предаването си във времеви диапазон, в който се излъчват мачове от NFL, което довело и до слабия интерес от страна на зрителите. Така, модното ревю на Victoria's Secret бе изгледано от 3,3 милиона души. Припомняме, че миналата година, когато организаторите отново не бяха доволни от рейтинга, шоуто бе проследено от 5 милиона зрители.
Освен лошото позициониране в ефира, лоша шега на Victoria's Secret изигра и ерата на #MeToo. Причината – мнозина скочиха срещу бранда луксозно бельо, че не включва в редиците си с „ангели“ нито един трансджендър модел.
Добави коментар