Всичко започва преди няколко години, когато Мат Нелсън, в момента на 21 години, научава и, впоследствие, използва фундаментален урок за социалните медии - всички негови последователи винаги много се забавляват, ако в шегите му са включени кучета.
Така се ражда идеята за създаване на отделен акаунт в Тwitter, който носи името WeRateDogs, където хората изпращат снимки на кучетата си, които са оценявани с рейтинг от скалата от едно до десет.
Всеки пост е придружен и с хумористичен коментар, а даването на оценка всъщност винаги е с цифра, по-висока от десетка-например 12 от 10.
Мат Нелсън умело използва страстта на хората към кучетата им и така от няколко последователи в началото, в момента профилът има над шест милиона. Успехът се разраства и акаунтът брандира игра, онлайн магазин и книга.
Профилът толкова бързо набира популярност, че на Нелсън се налага да наеме дори двама служители на непълно работно време, които да работят за вече съществуващата компания - един от които сортира измежду 1200 снимки на кучета, изпратени до него всеки ден, и друг, който да контролира онлайн магазина.
Нелсън разкрива пред Time, че всеки месец получава петцифрена сума. След проста сметка, излиза, че изкарва над 120 хиляди долара годишно, което не е никак лоша заплата за това да оценяваш сладки кучета по цял ден.
Добави коментар