Обучаваха бизнесмени от Шумен как да правят успешен маркетинг
13:37, 12 юли 16
25
591
Шрифт:
Експертът в Агенцията за насърчаване на малки и средни предприятия Траян Трендафилов даде съвети на бизнесмените как да изберат международни панаири и изложби, на които да участват, как да подготвят презентациите и щандовете си за изложенията.
Според специалистите участието на фирмите има няколко основни цели – увеличаване на продажбите, намиране на нови клиенти, представяне на иновации, провеждане на пазарно проучване и откриване на нови пазари.
Изложенията създават положителни двустранни връзки, успешният бизнес се гради на взаимоотношения, категорични са експертите.
Досега Агенцията за насърчаване на малките и средните предприятия е поемала изцяло разходите на фирмите за участие в изложенията, от тази година обаче, те ще трябва да финансират представянето си, като 20 % ще е собственото участие, а останалите 80% ще са за сметка на Агенцията.
Фирмите могат да кандидатстват за планираните през следващите 2 години 20-40 прояви в 7 сектора. В предишния четиригодишен период със съдействието на Агенцията 1 200 български фирми са представили продукцията си на 120 изложения в чужбина.
Още от „“

91-годишен шофьор блъсна пешеходка в Шумен
14:21, 12 юли 22 /
Петиция настоява за българско гражданство за основателя на „Двора на кирилицата”
11:00, 09 апр 21 /
Екстремно селфи: трима мъже се качиха на паметник край Шумен
13:02, 21 яну 21 /
Три земетресения са регистрирани в България тази нощ
10:38, 17 яну 21 /Последни новини

Рулетка онлайн 2025 - Стратегии и топ казина
15:40, 19 сеп 25 / Свят
Община Сливен ви кани: тази вечер започва фестивалът „Стоте войводи“
15:05, 19 сеп 25 / Регионални новини
А1 отбелязва своята 30-годишнина със специални филмови предложения
16:54, 17 сеп 25 / А1
Добави коментар